Provozní doba

Správa TS Hlučín

Markvartovická 2130/4, Hlučín

Po 06:00 - 12:00     12:30 - 14:30

Út 06:00 - 12:00     12:30 - 14:30

St 06:00 - 12:00      12:30 - 14:30

Čt 06:00 - 12:00      12:30 - 14:30

Pá 06:00 - 11:00      11:30 - 13:00

Správa pohřebišť a PK

Markvartovická 2130/4, Hlučín

Po 06:00 - 12:00     12:30 - 16:00

Út 06:00 - 12:00     12:30 - 14:00

St 06:00 - 12:00      12:30 - 16:00

Čt 06:00 - 12:00      12:30 - 14:00

Pá 06:00 - 11:00      11:30 - 12:30

Sběrný dvůr

Markvartovická 1747/6, Hlučín

Po - Pá 08:00 - 18:00

So         08:00 - 15:00

Ne, státní svátky - zavřeno

Autobusové nádraží

Opavská 173/6, Hlučín

Po - Pá 06:00 - 18:00

Víkend, státní svátky - zavřeno

  • Nacházíte se zde:
  • Úvod
  • Aktuality
  • Prodej parkovacích karet pro rok 2019

Prodej parkovacích karet pro rok 2019

24. 10. 2018

Zahájení prodeje parkovacích karet pro rok 2019 proběhne ve dvou etapách. Od 12. listopadu 2018 (16 hod.) bude spuštěn pouze online prodej v novém online rezervačním systému, kde bude do prodeje uvolněna část kapacity parkovacích karet - cca 70 % z každé parkovací zóny. Zbylá část kapacity bude dostupná k přímému prodeji na místě v budově TS Hlučín od 19. listopadu 2018.

Online rezervační systém bude přístupný z našich webových stránek na samostatné záložce Online rezervace – parkovací karty. Zde naleznete veškeré informace pro úspěšné provedení rezervace. Po provedení rezervace bude nutné do 5 kalendářních dnů kartu vyzvednout a uhradit v budově TS Hlučín na adrese Úzká 717/3. Upozorňujeme, že je Vám karta rezervována celých 5 dnů, proto se nemusíte dostavit ihned následující den.

Přímý prodej - služba bude zachována pro ty občany, kteří preferují osobní kontakt. Přímý prodej karet se uskuteční od 19. listopadu 2018 v sídle společnosti TS Hlučín na adrese Úzká 717/3.

Pro vyzvednutí rezervované karty nebo pro její přímý prodej využívejte výhradně pracovní dobu správy spol. TS Hlučín, která je uvedena na našich webových stránkách.

Pro vydání parkovací karty (jak z online rezervace, tak při přímém prodeji) bude nutné předložit občanský průkaz s trvalým bydlištěm v Hlučíně nebo nájemní smlouvu, příp. doklad o vlastnictví nemovitost ve vymezené oblasti
a technický průkaz vozidla. Doklady mohou být z obou stran i ofoceny na papíře nebo vyfoceny v mobilu. Parkovací kartu s těmito doklady tak může za zájemce vyzvednout i jiná osoba.

Úhradu parkovací karty bude možné provést v hotovosti, platební kartou nebo v případě uzavření smlouvy o užívání vyhrazeného parkovacího místa převodem na účet.

Občanům, se kterými byla uzavřena smlouva „O užívání vyhrazeného parkovacího místa“ nebo „O užívání rezidenčního parkoviště na ulici J. Seiferta“, bude automaticky zaslána parkovací karta na rok 2019, a to současně s fakturou k úhradě parkovného, která bude splatná v prosinci r. 2018. Občané s takto uzavřenou smlouvou si kartu rezervovat nemusí.

Veškeré další informace o prodeji parkovacích karet najdete na našich webových stránkách v záložce všeobecné informace – parkovací systém.